den snabbaste helgen i världshistorien

Fattar inte vart den försvann, eller hur det gick så fort. Men poff så var det söndag kväll och jag har lämnat av min underbara boo på arlanda för X antalte gången. Tomt igen. Om tiden fortsätter i den här hastigheten kommer jag fira jul på midsommar!

Kroppen börjar känna av mitt tempo lite för mycket och jag känner en nalkandes sjukdom i form av feber. Beviljas icke!
Det är ju endast tre veckor kvar innan vi får jullov. Och de veckorna är minst sagt händelserika.

Vecka ett:
Muntlig redovisning på danshistorian. (som jag egentligen borde sitta och skriva på nu än skriva det här.)
Uppvisning av stycket inför dansföreställningarna v.50 (som jag egentligen borde arbeta med istället för att skriva här.)
Jobba sista helgen hos paret i Kungsängen. (som jag borde köpa julklapp till.)
Repa inför julspexet som vi ska hålla i på skolan.

Vecka två:
Repa inför julspexet.
Repa inför dansföreställningarna v.50
Ljusrep lördag-söndag inför dansföreställningarna v.50
Lussespexet på fredagmorgon.

Vecka tre- Workshopveckan:
Ha daglig träning i form av workshop med nya olika lärare.
Dansföreställning måndag-torsdag 19.00
Repa luciatåg.
Repa IDOL-finalen.
Luciatåg på fredagmorgon.
Vara med och dansa i IDOL-finalen på fredagkväll.
Flyga till Köpenhamn 06.20 på lördagmorgon.
Tåg till Århus lördagkväll.

Ni märker ju själva att jag kan ju inte bli sjuk förrän om sisådär 3-4 veckorisch....

Kommentarer
Postat av: CAMILLA!

SKA DU VARA MED OCH DANSA I IDOL?!?! Fifasen va cooolt!:D Jag lovar jag kommer sitta vid tv:n och peka på dig och säga: - Henne känner jag :) haha

2008-11-25 @ 16:34:33
Postat av: Sara

Åh va kul med idol! Då måste jag titta!

Jag är sjuklig nu också! Inte kul! Krya på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback