Börja om från början...

börja om på nytt. Varför ska man sörja alla tenduer som man gjort fel?

Idag fick jag minsann reda på att jag har gjort tendu derriére fel under alla dessa år. Na toll. Det betyder liksom att allt, exakt ALLT, derriére har jag gjort fel. Tenduer, jetéer, rond de jambes, grand batemans...you name it! Inte roligt.
En vana är ju inte direkt lätt att jobba bort bara så där. Det här kommer ta tid innan min kropp tycker att det rätta sättet känns rätt. Na toll. Na toll. Na toll. Na toll.

Imorgon är det fredag igen. Herregud, vart tar tiden vägen!?! Det är ju fredag och måndag hela tiden tycker jag.
Men imorgon är det ingen vanlig fredag:) Imorgon firar jag och boo 18 månader! Coolt!

Kommentarer
Postat av: Flip flop

GRATTIS!!!

2008-11-06 @ 22:36:20
Postat av: elina

till 18 månader hoppas jag att du menar och inte tendu-grejen:)

Postat av: Sara Lu

Grattis ( till 18månader..) =)

2008-11-07 @ 18:08:26
URL: http://saralu.blogg.se/
Postat av: sara

Jag förstår dig helt! Helt plötsligt är man nybörjare igen! Men det coolt är att jag just läste dina franska termer och... FATTADE! Hur nice är inte det! Det tar sig. Och du, GRATTIS!

Kämpa på tjejen!

2008-11-21 @ 00:50:16
URL: http://ollinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback