mina flicks!

Snacka om fullspäckad helg! nu är jag så död och så trött..pust! Men glad:)

Helgen har inneburit ( går och hämtar min kalender och inser hur extremt mycket senil jag blivit) sista rep med sju olika dansgrupper, en hiphop workshop i falun med Dan Gill, en het salsakväll på bolanche, utgång med mina underbara flicks och en heldag med avslutning av studion. Kattis hade koreograferat ett modernt hiphopstycke till Massive attack- Teardrop som var WOW! det var så starkt, så självklart, snyggt och åhhh underbart! Jag började gråta.
Hade inte överlevt den här om det inte var för mina flicks, och igår var vi och skakade rumpa så där som bara dansare kan;) "hey girl, hey boy, some start dj...here we gooo"

Men oj vad jag saknar min boo! idag är det ett år sedan vi kysstes för första gången:) men gud vad jag känner i hela kroppen att det var längesen vi sågs nu. Behöver fysisk närhet!! behöver boo! shit snart ett år, på onsdag för att vara exakt. Ett av åtti:)

Kommentarer
Postat av: emmy

heeej såklart du ska få se filmen, jag längtarlängtar tills du kommer, saknar dej elina. Kram

2008-05-04 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback