fix o trix

Min boo är hos mig:)
hon tog med sig sommaren ett tag i alla fall. Nu är det ju nästan vintervår igen, meeeen skönt spring väder:)

Ifx och trix pågår, sommarjobb som ska spikas, har en 40-åring som ska firas, auditions som ska mentaltränas till, ett lopp som ska tränas till och samtidgt sitter vi på tåget till stockholm alltför ofta. SKulle ju dansa för underbara Charlotta Öfverholm, men när vi kom dit så var det noll människor där. Ringde Ambra och frågade vad som hände. Då är Charlotta i Oslo och jobbar med SYTYCD scandinavia. Kul. Vi hade bara åkt från Borlänge till Stockholm endast för att ta den klassen med henne...

Måste ju liksom dansa igång mig nu innan sökningarna. Den första är på lördag och sen på tisdag.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Flip flop

TOI TOI TOI för alla sökningar!! Jag tror stenhårt på dig!!!

2008-05-14 @ 17:39:53
Postat av: Anonym

vad ska du söka???? lycka till! kram

Postat av: Jonas

Kör hårt, tror på dig Elina! :D
Knock them senseless!

2008-05-16 @ 11:16:28
URL: http://jonasblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback