auditions

då var jag och bäääs hemkomna från Stockholm ännu en gång. Ännu en gång från en audition.
I lördags var det audition till tredje året på IWANSON och idag var det till dansarutbildningen på Danshögskolan.
Pust, jag är trött nu! man blir verkligen trött efter auditions. Det är så stört intensivt, med sjukt mycket press och nerver. Efteråt vill man bara sjunka ihop till en liten hög i ett hörn.
MEN jag har haft megakul! var helt underbar balett på DH och moderna var skoj, kunde verkligen slappna av mer än vad jag trodde.

Sen trodde jag att det här med att känna igen folk på auditions var förbi eftersom jag är lite gammal numera, men...det var kändisar som sökte och kändisar som gick på skolan. Kära återseenden:)

Nu väntar vi spänt på resultatet som kommer på torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback