18 dagar...

...av total närhet, av kyssar, av ohejdlösa skratt, av kramar, av amelie-världen, av boo.
Helt fantastiskt underbart! tack bäääs:)

Nej, jag gick inte vidare på DH. För mitt egos skull väljer jag att ta det att jag inte är deras typ. För jag gjorde en grymt bra audition. Lika som förra gången, en bra audition, inte ens vidare till andra provet...morr. Alltså, jag är inte deras typ.
Sen har vi IWANSON. Lustigt, vet inte om jag ska skratta eller gråta, fast grät gjorde jag jue.
Men de skrev i ett mejl att de endast har plats för mig på abendschule zwei. HA! säger jag.
Svarade tillbaka att vi kan diskutera saken 2 juni, då vet de nämligen exakt hur många elever de har i varje klass. Att jag gott och väl kan tänka mig att gå tageschule zwei som mitt sista år, bara jag få bli "klar" någon gång.

så...spänningen håller i sig ett tag till.....yeah


Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Du underbara, underbara, underbara och helt fantastiske træææs! Hvor gør du mig lykkelig, så helt og totalt lykkelig! Tak selv for en fuldstændig vidunderlig ferie! Det kan ikke beskrives med ord, hvor dejligt det er at være sammen med dig! Jeg elsker dig så højt min älskling!
Din boo
"Den här var bra...jättebra var den"

2008-05-27 @ 18:05:44
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Du underbara, underbara, underbara och helt fantastiske træææs! Hvor gør du mig lykkelig, så helt og totalt lykkelig! Tak selv for en fuldstændig vidunderlig ferie! Det kan ikke beskrives med ord, hvor dejligt det er at være sammen med dig! Jeg elsker dig så højt min älskling!
Din boo
"Den här var bra...jättebra var den"

2008-05-27 @ 18:08:25
Postat av: emmy

vilket hån med abend schule zwei, jag dog när jag hörde det. snart kommer du och det blir FAB. Puss

2008-05-29 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback