the day

God morgon världen!
Jag är verkligen en morgonmänniska. Vilket också är bra på många sätt men även irriterande på andra. Som nu, jag har varit trött sen jag landade på arlanda för en vecka sen. Kan ju inte skylla på jetlag precis när det handlar om München-Stockholm....
Men i alla fulla fall, jag kan INTE sova länge på morgnarna. Försöker verkligen men jag vaknar ändå runt 6.30. Blir arg och försöker somna igen men det blir bara en dum halvt-sova-halvt-vara-vaken-historia. Morr.

MEN idag i alla fall ska jag träffa en kompis som jag inte sett på JÄTTElänge, så det blir nog skoj:) Han är också morgonmänniska så jag kanske får beklaga mig lite hos honom.
SEN är det packning och prat med boo som gäller. För att göra mig redo för kvällen.

Ska sitta i sminket i ca 4 h. Kul. Ska få afrohår! och bli sminkad som en porslindocka. Det blir spännande det här! Är nästan mer intresserad över hur sminket och håret blir än att jag ska uppträda:)
Nej det ska bli kul att få stå på scen igen, även om det handlar om ca 2 min den här gången. Så alla som ska till Falun och Sabatons releaseparty, vi ses där!
Kolla bara efter den onda dockan med afrohåret;)

cha caio!

Kommentarer
Postat av: Robin

Gahh! Hoppas att det gick bra! Shit, finns det några bilder på sminkningen? :D Trevlig midsommar!



Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback