ögoninflammation?

Sitter i sthlm hos elin och väntar på att dagen ska bli kväll. Ska bli 19.00 för att vara mer exakt.
Väntar på att få reda om jag har gått vidare till andra provet på Balettakademien. Man kan ju tro att det ska vara som en plätt när man reda gått två år på en dansarutbildning. HA! det är det inte! Ingenting är stabilt bara för. SE bara på hur det gick på Danshögskolan.

Jag känner mig dessutom inte så nöjd med min prestation. Gjorde allt rätt och så men inte så stort som jag egentligen kan. Jag dansade inte stegen, jag bara gjorde dem.
Orsak? att jag är lite sjuk kanske....kanske för att jag inte vet hur mycket jag egentligen vill gå där. Vilket är dumt.
Så idag ska det göras en lista om varför jag vill gå på akis.

Tror förresten att jag håller på att få ögoninflammation...skulle vara lägligt va?


TACK till alla underbara vänner som tänker på mig och önskar mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Åhhhh, min underbara foooooo! Gud, hvor jeg elsker dig! Det er så stort, så fantastisk og så helt ubeskriveligt dejligt at have dig i mit liv! Tænker meget på dig, og savner dig! Jeg ser også helt utrolig meget frem mod den magiske dag, hvor vi to endelig kan flytte sammen. Og den dag kommer älskling! Det bliver så skønt! Jeg elsker at drømme og fantasere om vores fremtid sammen.....

Jeg elsker dig og glæder mig til ar høre din røst i aften:) Stort kys fra din boo

2008-06-24 @ 17:21:03
Postat av: Sabina

Lycka till med allt!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback