Hon sa ja...:)


Jag landade 10.00 på flygplatsen i münchen imorse. Amanda kom och surprise møtte mig:)

Vi åkte hem till lægenheten och då kunde jag inte vænta længre....

Jag gav henne ett pussel som jag gjort sjælv. Vi børjade ju att hænga tillsammans med att lægga pussel dær i april 2007.

Jag har skært ut bitar ur en tjock pappbit och sen limmat på en bild på oss, på liljekonvaljer och lite dansbilder, sånt som ær oss. Sen skært igen.

Det fick hon lægga och nær det var klart bad jag henne att læsa vad som stod hullerombuller på pusslet.

Satte på vår låt på ipoden, gick ner på knæ och friade:)

Ni vet ju redan av rubiken att døma vad hon sa:) kænns helt ofattbart och vi græt och skrattade om vart annat i sækert en timme.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Asså gud, GRATTIS!! Jag sitter här å grinar, gud va fint!! Gratttis!!!:D

2008-06-02 @ 21:25:04
Postat av: Jonas

Grattis!
Åh, jag typ skuttar. *glädjetårar* va fint, åååh, fan...åh vad glad jag blir!!!!!! :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback