dansa på peace&love

åhhh gud vad jag älskar min boo! jag har världens bästaste boo ever! som gör mig lugn, som gör mig glad, som gör mig hel, som gör mig till en bättre människa.
Har precis sagt hej då till boo på arlanda...blev inge snyft den här gången. Hann nog inte vänja mig lika starkt som annars, det var ju bara över helgen den här gången. Nästa gång är det jag som flyger.
Börjar bli så enormt trött på det här, längtar ihjäl mig tills vi bor tillsammans!



Vilken spännande tur vi hade till arlanda förresten! Boo beställde biljetter men glömde fylla i mejl eller mobilnr så vi fick ingen bokningskod för att hämta ut dem. På hemsida stod det att vi då skulle uppge namn/efternamn och teledon. Ok.
Går in på pressbyrån när det är 20 min kvar tills tåget går.
- Nej jag kan inte hjälpa er. Jag behöver en bokningskod.
hmm..panik+ världens längsta kö till bilejettautomaten. Självklart var kundservice stängd.
Hittar ingen reservation på automaten och nu börjar vi få ont i magen. 10 min kvar tills tåget går....Boo ska hinna med ett plan.
Springer ner på perrongen och frågar konduktören som faktiskt hittar vår resevation och våra platser.
Pust! skönt, sätter oss och åker mot arlanda.
När vi är på väg av slår det oss att vi har ju ingen biljett att visa upp på arlanda. Letar i panik (igen) på konduktören som ger oss sitt mobilnr och säger åt oss att berätta läget och om de vill kolla extra så ska vi uppge hans nummer. Ok?
Men tillslut kom vi in och fram:)

Ska förresten dansa på Peace&love festivalen i Borlänge!
Lördag 28/6 kl. 16.30 & 01.30
kom och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback