sjuksyster Monica

Jag måste alltså göra något åt min livssituation, på riktigt. Sjuksyster Monica säger att min symptom tyder på stress relaterad ångest. Kul.
Så jag måste ta bort ett stressmoment i mitt liv...och just nu funderar jag på tre andra saker som jag tänkt lägga till i mitt liv! ha! det här kommer ju att gå bra!
shit, jag måste kanske kill my darling som Filippa skrev, kanske måste skjuta upp min egna föreställning så den blir bra och inte ett hastjobb. För den förtjänar att bli bra. Kanske ska göra den mindre. Ordna en danskväll öppen för fler koreografier?
Sen har jag fått en underbar hälsocoach:) som ger mig stöd, vilket jag behöver!
haha emmy, du vet verkligen hur det är! såg du mig när jag stod i vardagsrummet och koreograferade eller;)?
ojojoj..dansare:) ni är då för underbara


Kommentarer
Postat av: emmy

haha I see you...stressrelaterad ångest är inget att leka med...uschaa.. Det är bra att du tar det lungt asså...lovelove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback