Hur då?!

Hur?! Hur fan ska jag klara av detta? Hur ska jag fixa allt detta? Vart ska jag hämta energi till allt detta?

Det här är mitt schema för VT-08
Måndag:LEDIG
Tisdag: frivillig balett på konservatoriet, en timme musikalrep, undervisa en klass modern balett i borlänge
Onsdag: Balett på konservatoriet, rep till egen föreställning, 3,5 timmes undervisning på Hbo
Torsdag: Balett på konservatoriet, 3 timmar undervisning på Hbo
Fredag: Balett på konservatoriet, rep till egen föreställning, två timmar undervisning på studion i borlänge
Lördag: fem timmar undervisning på studion i borlänge
Söndag: Heldag med musikalen i borlänge

AHH! känner att stressen från förra terminen sitter i mig fortfarande, har panik nästan innan det faktiskt har börjat= vilket är ordentligt onödigt. Och jag hatar onödiga saker.

Amanda hur fan ska jag klara av detta utan att du är fysiskt hos mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback