utmaningen...

ok jonas, det här är för din skull....

Vad gjorde du för 10 år sedan?
hmm, då var ja 12år, gick i sexan och trivdes enormt med kjol-utanpå-byxorna-modet:) hade sex blå syntesslingor i håret, hade nästan släppt rollen som Hansons största fan och upptäckte att dans var min grej.

Fem snask du gillar:
GLASS!, choklad, en dags gamla ostbågar, lakris och glass igen:)

Fem sånger du kan hela texten till?
Imagine, Let it be, blinka lilla stjärna, 

Vad skulle du göra om du var miljonär?
utbilda mig för resten av livet utan att behöva tänka på studielån.

Tre dåliga vanor:
För hård mot mig själv, kontrollfreak och gör saker gärna i sista sekunden.

Fem saker du gillar att göra?
Dansa!, ha lagomt mkt att göra, känna mig nödvändig och funktionell, äta glass och hålla kontakten med vänner långt borta.

Några saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
alltså när det gäller kläder så har jag fastnat i det där svarta, även fast nitarna åkt av för ett tag sen så har det svarta stannat kvar så jag har väldigt ogärna på mig andra färger än svart. 
Sen vad jag aldrig skulle köpa...kläder som jag visste vad tillverkade av barn. Saker? onödiga saker.

Fyra favorit saker?
min dator, min videokamera, min mobil, min vattenkokare och min Ipod.
elina=prylbög

Så där ja, nöjd jonas?:)
Nu Vedran, nu utmanar jag dig att svara på frågorna!

Kommentarer
Postat av: vedran

heeej :) ahaa då va det dags! är klar nu på : http://calvinv.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback