spring, Forest, spring!

Nu är jag äntligen landad och här i münchen igen:)
Vädret slår ju sverige med hästlängder iaf. Solen lyser, det blåser VARM luft och igår vid 18.00 så vad det 18 grader!!!
SUmmertiiiiiime, when the living is easy...
såg ett bi i förrgår och en humla igår!

Måndagens uppdrag bestod av att förstå varför jag inte fått min lön, äta frukost, ta mig till IWANSON för att säga hej till alla, fixa till min tyska telefon och gå på dansföreställning:)

Igår blev jag lite fattigare men med en ny frisyr:)
idag...idag ja, idag ska jag träffa johannes och tobias. Första gången på säkert 8 månader så det lär bli kul:)

Såg föreställningen igen igår också, pratde lite med Jessica om att ev. komma tillbaka...
känner redan nu hur dansen börjar härja hos mig igen:)

dejligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback