musiknördingtajm

Så här är det att jag vill vara så himla mycket mer musikalisk än vad jag faktiskt är, tyvärr.
Det är nästan så illa att jag vill nog tvinga mina barn att lära sig spela allt!...eller åtminstone ett par instrument.

I min värld, i min perfekta drömvärld så vill jag kunna spela det mesta, och speciellt det här:
Låtlistan:
Muse- Time is running out
Trummor. Trummorna på den här låten är helt WOW!

Counting Crows- Colorblind
Piano. Låtens pianoslinga är fantastisk! och den låter inte überkomplicerad heller:)

Fomp- Irländskorna
Fiol. Fiolerna i låten.....halleluja!

Jackson 5- My girl
Bas. Basgången är något av det härligaste som gjorts!

Så, det är väl bara till att börja öva:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

sedär, nu syns det att vi är släkt.. :P bra musik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback