i övermorgon:)

Tjej på 22 år, lite sådär lagomt härligt rastlös och frustrerad, 1.71, svart hår och blå ögon, gillar att dansa väldigt mycket, få/ge massage, jobbar som danslärare och koreograf.
Söker: En ny vänsterfot med fem tår, placerade i normal ordning, helst lite mer än normalhögt hålfot, underbar vrist är att föredra, gärna med perfekt halfpoint, storlek 39.
Svar till halta lotta.

Så vad händer där ute i världen?
I min värld, sedan i onsdags, har min vänsterfot börjat klaga....på ett helt nytt sätt.
Det känns ungefär som en kramp eller ett sendrag i musklen, helt ny känsla! Har aldrig upplevt nåt sådant förr och jag menar dansare är vana att ha ont och på flera olika sätt, men det här är något nytt.
Har inte ramlat eller något annat olyckligt utan det började lite molande när jag hade en jazzklass. Tänkte, sov bort det elina.
Vaknar, mm känns ok, tar tre steg. Åhh det funkar:) två steg till, det funkar inte.
När jag lägger tyngd på foten säger den aj. Vilar jag den lite så går det bra i tre steg och sen gör det ont igen...märkligt, märkligt.
Idag, dag tre med denna konstiga företelse, är det lika, förutom att smärta blir värre och värre för varje steg jag tar.

En ekvation att lösa!
Hur undervisar person X, Y antal barn i street ikväll?
nej det vet inte jag heller.... har iaf lyckats sms:at fram en vikarie för barnen som ska ha balett på lördag...och så gör vi die lame ente, bitte.
Nej det skulle inte funka.

I övermorgon blir det ett kärt återseende av prezel, mass, czech, tyska grammatik OCH det viktigaste...
da ghetto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback