L som i Loho c her

Snacka om att det är dags för att vara lite kreativ! bloggen har verkligen tagit lov med mig känner jag...oops.

Så, vad gjorde elina ca 10 timmar efter att vi fick jullov? började koreografera mitt nästa stycke:) Flygplan och jag. vi har en connection som är svår att slå vill jag lova. Sagt och gjort, jag har mina dansare, vilket jag är supernöjd med; de kommer göra det så bra så bra, jag har musiken, jag har temat och jag har tokmycket ideér över koreografin.
Skriver mer om det när jag kommit en längre bit in i det hela. Men det blir roligt i alla fall:)

Har på något magiskt vis lyckats gå från min morgonmänniska till icke-morgonmänniska. Har flera dagar i rad vaknat vid 10.30, och det sker inte ofta för mig!

Sen måste jag fylla i slutet med lite rolig kuriosa. Jag och Boo gick igår en lång promenad på 2 timmar var av 30 min var i snö så det blev lite pulsande. Idag när jag skulle gå ner för trappan till köket upptäckte jag till min stora förvåning träningsvärk i quadriceps. HAHA! i´m such a loser! Hej jag är dansare men får träningsvärk av promenader. Haha fan vad jag är dålig:)

Loho c her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback