flussemex

ojojoj det var länge sen jag inte sov påett dygn.Har glömt att man får så där härligt ont i magen. En ondhet som är tre i en. Ont för man är så trött, ont för man är hungrig och ont för att jag dumt nog drack kaffe klockan 02.30.

Vi hade rep till vårt flussemex igår/inatt/imorse/idag samt föreställning idag. Så från 20.30-22.00 gjorde vi manus. 22.00-24.00 koreografirep. Genomdrag 00.00-02.00 vilket gick katastrofalt så då var det bara att repa scener som inte funkade. Sen ett till genomdrag. När alla sen fick sova mellan 05.30 och 07.00 satt jag och klippte ihop den sista filmen som skulle visas. Så nada sömn för moi inatt!

Men det var roligt! jag har en fantastisk klass, och vi gjorde det otroligt bra för att ha repat det natten innan. Kroppen och knoppen var ju inte direkt på topp när publiken kom in 09.00 men vi körde på som fan och det blev succé:)
När jag kom hem sov jag dock 2,5 timmar. Vilket egentligen bara gör mig mer groggy än pigg på något vis.
Med 2,5 groggy timmars sömn på totalt sett 36 timmar ska jag nu pallra mig iväg på efterfest på skolan med 23-klubbens motto i tanken: Kommer man vid 21, kan man gå vid 22.

Fint, tack heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback