tage zwei

imorgon har de genrep. Utan mig:( men jag vet att de kommer att klara det superbra! go grease! go grease! LYCKA TILL!

Idag hade vi lärarträff. Blast from the past med Emma Svedjeberg:) sen hade vi modernt med Kerstin. Det var lite bambi i benen, har glömt hur man gör sig stoooor och andas när man dansar. Men jag överlevde fint:)

sen var det raka vägen till vitabergsparken för att stagea scenen. Genrep och sen tre timmars väntan på föreställning. Vi var med i öppningsnumret, vilket gick fint, förutom att det började regna. Blev apahalt på scenen och resten av föreställningen blev uppskjuten. Träffade mer kändisar idag, Elimia. Ännu mer getto från münchen:D

såg mikael nyqvist idag:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

SKOJJAR DU?! HAR DU SETT MIKAEL NYQVIST?!?! A V U N D S J U K!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

vem är mikael nyquist...??

2008-08-20 @ 00:04:39
Postat av: Filippa

Åhhh!! Det låter bra! Ackis is the place to be. Fortsätt ha skoj! Å fortsätt blogga, superintressant att läsa = ) Kram

2008-08-20 @ 08:31:54
Postat av: emmy

jag håller med filippa...fortsätt skirv mer mer mer om ackis och dansen, så KUL att läsa.. blogga varje dag elinaaa

2008-08-20 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback