Packa pappas kappsäck...

Imorgon bär det av till 08-landet.
Min väska håller på att packas, skivor bränns till musikalen och brev skall skrivas....och allt jag egentligen vill är att gå och lägga mig och sova.
Var en kanondag med musikalgänget men oj man blir trött!

Önskar boo var här med filt redo att lindas omkring mig och för att ge mig puss på pannan och försäkra mig om att allt kommer gå galant. Att ackis inte kan få en bättre dansare:)
men det är bara fam dagar kvar sen kommer min boo!

Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Ja, det är bare 5 dagar min älsklinig! Då kommer jag:) Och jag ska pussa på dig, kramma dig och ge dig SÅÅÅ mycket kärlek! Älskar dig min foo! Och jag längtar!!

Kyssar från din boo:)

2008-08-17 @ 13:45:19
Postat av: Camilla

Jag lovar dig, Ackis kan OMÖJLIGEN (heter det så?) få en bättre dansare än dig!

Postat av: Camilla

Klart jag vet att det heter Balettakademien egentligen! jag är ju inte helt bakom flötet! Frågan var om det fanns ett ord som hette omöjligen, hmm äh isf så finns det nu iaf!:D

2008-08-17 @ 22:25:03
URL: http://cammmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback