hemma hela dagen

Semestern är slut. Dags att återgå det livet jag hade för ett år sedan. Med dans varje dag, med träning varje dag och med träningsvärk nästan varje dag. Om exakt en vecka är jag på balettakademien och har, vid den här tiden modernt.
Då är det ju smart med en uppladdning. En uppladdning som bestod av powerwalks och styrkepass. Två veckor innan skolstart var planen.
Vad är det då som hindrar mig? jo min hälsena har börjat göra sig hörd igen och en liten förkylning som inte ger med sig. Grymt irriterande!

Så idag blir det ingen träning alls, idag blir jag hemma hela dagen och bor i min mjukisbyxor. Som by the way måste vara guds gåva till folket.
suck...vilken uppladdning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur känns det med allt? Har du hittat lägenhet? När börjar skolan?? Lycka Lycka Lycka till!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback