Dalkullans intåg

Nu har jag anlänt. Nu har jag hittat till min, och i framtiden även boos, finfina och mysiga lägenhet.
Jag tror på den här lägenheten, gjorde det från första början. Jag är en sån som måste "bli vän" med en lägenhet innan jag verkligen kan bo där.
Lägenheten i Falun och jag blev aldrig riktigt polers, men den här! den har potential till att bli urmysig och perfekt. Den är lagom stor och lagom liten.
Hittat till ica har jag gjort också:) jämför allt med München och saknar vårt skandinaviska getto:)

Sa hej då på musikalen idag. Tårar. Tårar. Tårar. Av båda sorter. Av glädje för att det är så otroligt vackra och fina människor med i gänget. Av sorg för jag vill inte lämna dem. Vill ta med mig dem. De kan få bo i min ficka!
Nu längtar jag stabilt till fredag och en säkerligen fantastisk premiär!:)

just ja, börjar skolan imorgon också... Och på tisdag är det föreställning...mycket nu.

Älskar min boo! Älskar mitt grease-gäng!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra, in med lite vettigt folk i den där staden!! Lycka till i veckan, jag ska läsa din blogg och förhoppningsvis skriver du så vi får se hur det går! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback