dag tre (danska)

Dagens schema:

Musikkunskap: i form av prov för att kolla på vilken nivå alla ligger på. Blev dumtnervös av någon anledning så det gick INTE bra för mig.

Modern lektion två: inte helt min stil men ändå bra träning. Saknar verkligen münchenmodernt! men det här ska nog bli bra också.

nollning: vi blev indelade i lag i form av länder, a lá OS. Jag blev ryssland. Vår första uppgift var att hitta på en hejaramsa. Vårt tema? Svetlana, Igor och da Maffia.

Tror för övrigt att fantastiska Chalotta Öfverholm bor på ackis, har sett henne varje dag nu. Bara tre dagar men ändå.
Imorgon är första jazzen med Lotti, har dock inte hört så bra saker om henne tyvärr. Hon hade jazzen de två första proven och jag var väl inte överförtjust direkt...
Ska nog börja dansa för den berömda Laslo. Hur jag nu ska orka med det? tydligen måste man dansa minst två gånger i veckan. Men han är ju typ den bästa. Och jag vill ju bli den bästa:)

Dagens kändis: den mörka hallåan på tv4. har tyvärr glömt vad hon heter.

over n out

Kommentarer
Postat av: Camilla

ASSÅ KAN DU SLUTA TRÄFFA KÄNDISAR??!!!! Jag blir sjukt avundsjuk!!!!! :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback