Dag ett...

Då var första dagen avklarad och jag är JÄTTETRÖTT (kunde verkligen inte somna igår.) Inte för att det var så fysiskt, det är mer att jag ska ta in så mycket nytt. Staden, lägenheten, nya klasskompisar och vips så är man och minglar med danssveriges elit på ackis. Charlotta Öfverholm och Sabina Dalfjäll idag:)

The deal
Vi är 28 stycken i klassen.
Upp till fjärde resver kom in.
Fyra killar.
Jag har absolt haft otrolig tur med boendet! Tre norska jäntor i klassen har inte hittat nåt än så de bor på billigt hotell. En finsk tjej hade inte heller hittat något och har bara hotellrum tills imorgon!

Dagen då, jo den var informativ måste jag väl säga. Info om skolan, om lärare och det vanliga och sen repade vi resten av dagen. Har skämtat om att vi kommer stå längst bak och klappa i takt (på 1 och 3) på föreställningen. Det är inte riktigt så illa faktiskt. Ettorna står i mitten, dansar två åttor och klappar på 2 och 4!

München i stockholm! när repen började kom Elin in:) Elin som dansade fjärde året på IWANSON när jag gjorde mitt andra år! wwiiee jag får lite av mitt skandinaviska getto:) sen kom det riktigt roliga...vart bor elin? På högalidsgatan. Vart bor jag? på högalidsgatan. Och det skiljer 4 (!) nummer mellan oss.
Sen mötte jag även Shala, hon gick fjärde året när jag gick mitt första nere i München.

Skulle verkligen vilja lägga upp bilder men jag har ju åkt från sladden till kameran:( det får vänta tills på fredag för då blir det borlänge, då blir det Amanda, då blir det maxim, då blir det PREMIÄR!!!

pöss pöss från dalkullan

Kommentarer
Postat av: pylva

gud av kul, jag är så glad för din skull! det kommer gå galant!!! pussar och mer pussar, jag kommer och våldgästa dig nångång! var så säker ;)

2008-08-18 @ 20:32:42
Postat av: Sara

Så kul att läsa hur det går! Fortsätt med det! Och hejjahejja premiären på fredag! Hoppas det går bra för dom! Kram!

2008-08-19 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback