vi sitter längst bak...

...i bussen. Det gör vi alltid. Ett tag markerade vi varje buss vi åkte med.
Vi sitter längst bak i bussen. Det är en vanlig dag, på väg hem. Som vanligt.
Py sitter nästlängst bak och pratar med oss andra som sitter längst bak.
Hon har en vattenflaska i knät, ni vet en sån med hällpip och inte en kork.
Mittemot sitter en äldre man och försöker läsa tidningen mitt bland vårt tonårsfnitter. Det går nog inte speciellt bra för honom.
Någon säger något roligt och vi skrattar ännu mer och ännu högre. Bussen svänger till plötsligt och Pys flaska är på väg att tappas. Med sina blixtsnabba reaktioner får hon tag på flaskan med benen. Flaskan kläms ihop och skvättar ner mannen med tidningen totalt!
Om vi skrattade mycket innnan....

Ett så härligt minne än idag så jag kan börjar gapskratta om jag tänker på det:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så pinsamt men det gjorde det ju ännu mer skrattretande, jag kunde inte sluta skratta... gud vad tonåringar är jobbiga!! =)

2008-05-05 @ 06:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback