gelékropp

är det någon i den här världen som kan göra en underbart jobbig balettklass så är det Ellinor.
fuck jag är färdigjobbad nu! Hennes övningar är såååå jobbiga, fast bra jobbiga.
Har inte kunnat dansa själv på ett tag för det var så mycket med föreställning, jobb och annat dumt som tar min tid så det var en månad sen JAG fick dansa.
Idag tog jag mördarbaletten, det kommer att kännas imorgon.  Och då gjorde jag inte ens fullt ut! Eleverna har haft stången ett tag nu så det var bara att köra och försöka snappa upp mönstret så snabbt jag kunde och då hinner man ju inte med tekniken helt.
Så oh my god! om jag hade kunnat stången, då hade jag inte kunnat gå imorgon.
Men det jobbigaste är ju att man inte har någon som helst kroppskontroll när man kommer tillbaka från ett uppehåll. Hur sladdrig och svajig som helst...usch.
Nej nu ska det läggas upp en växel för snart börjar sökningarna:)

taj taj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback