vad var det jag skulle göra...?

Visst är det något jag måste göra idag, som ännu inte blivit gjort?
Har redan ändrat min studietakt från heltid till halvtid innan jag blev arg och ledsen på allt som rör sig för att sedan hitta en stor och hård vägg som gör dumma saker mot överaktiva människor.
Är det något som jag borde plugga? Eller borde jag planera något inför någon av mina klasser?
Egentligen är det väl båda, fast det känns som att något är extra viktigt idag. Hmm.
Något med Qwinfolk? nje väntar fortfarande på allas uppgifter innan jag kan göra något.

Nej, jag tror det är sista Harry Potter boken som drar i mig. Läste igår tills jag somnade på boken, men man vill ju inte läsa för fort heller. Då tar ju äventyret slut.....vad ska då okupera mina tankar så jag inte hinner märka hur mycket jag saknar min Amanda?
hmm.

Ja, vad var det jag skulle göra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback