Jag och min älskade...

Ja, då var hösten här med buller och bång. Nu börjar allvaret igen, jobben, skolan, fritidsaktiviteterna, you name it.
Och jag ska inte åka till tyskland?! Men, men, men, alla andra har ju gjort det! De börjar ju imorgon.
Ja, fast jag ska vara kvar i Svea... Så jag och min älskade hamnade plötsligt så långt bort från varandra. Så där onödigt och ont långt bort.
Jag ska begrava mig i plugg, jobb och dans. Tiden ska gå så snabbt, så snabbt så det kan bli 29 okt snart. image2
då kommer min älskade till mig igen:)

Kommentarer
Postat av: issie

hej gullet!
ni ar ubersota pa bilden, och ser ut att passa jattebra ihop. vilken kombo! :D :D
jag kommer hem till efter jul, sa i januari vill jag krama pa dig och ta igen det senaste aret!
hoppas du mar bra min kara van! luv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback