Jag får om jag vill...

Jag får gå kvar på IWANSON. Jag har tydligen blivit smal nog.
Jessica citat: Ja, nu börjar det likna något i alla fall.
Tack Jessica, det värmer och väger upp mot all den ångesten som flyttat in hos mig. Tackar.

Den där "YES!" känslan av att äntligen duga och räcka till, inföll sig aldrig som jag hade väntat den. Först var det lite konstigt men sen kom insikten att jag kanske helst av allt ville att hon skulle säga nej. Nej du får inte gå trean så som du ser ut nu.
För då hade mitt beslut varit så mycket enklare, då hade jag inte haft så svårt att lämna skolan.

Ahh valmöjlighet är väl en guds gåva...
Så mina val är: IWANSON ett år till. SEAD i Salzburg om jag får komma och göra slutaduitioen på ett annat datum eller så läggs dans ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback