borlänge nästa...

Jo mina kära vänner, jag har nystat mitt lilla framtidsnystan nu. Det blev färgerna gul och blå.
Jag slutar på IWANSON nu till sommaren och flyttar till Sverige.
Har sagt upp skolan och imorgon säger jag upp lägenheten, har hunnit få panik över alla saker jag ska ta med mig/slänga bort?
Nu blir det Borlänge i ett halvår med lite gymnasieplugg och sen blir det sjukgymnastutbildning. Irgendwo in Schweden.
Slutar ju inte dansa helt, då skulle jag dö, men det blir på mina villkor och inte lika mycket MÅSTE.
Känns skönt att äntligen ha bestämt mig men...ehh...en hemlis ok?
Jag är livrädd! Har dansat hela mitt liv och nu ska jag göra något annat!?! Jag kan väl inget annat? Vem är jag utan min dans? ja, nej, jag ska inte sluta helt men jag kommer ju bli en annan Elina ändå....eller? Nej, usch livrädd för något nytt och främmande.
Blir hårt och lämna alla här också. Riktigt hårt. Staden är fin och det händer alltid något, man kan ta sig överallt hur lätt som helst och den innehåller mycket underbara människor.
Som jag nu ska flytta ifrån.

Så nu har ni alltså tre månader på er att hälsa på mig här i mitt münchen. Skynda! Skynda!
Min dörr står öppen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback